אנחנו בשנות האלפיים, אז למה בעצם אנשים עדיין הולכים לקצביה?
בחום של יולי אוגוסט, בקור ובגשם של ינואר-מרץ – למה לסבול?
HOMEAT מציעה שירותי הזמנת בשר עד הבית במגוון רחב של ערים ויישובים. לרשימת הערים של משלוחי הבשר שלנו – לחץ כאן

למה לעשות הזמנת בשר עד הבית דווקא בהומיט?

כל הבשרים והעופות שלנו מתקבלים בקצביה טריים ומוקפאים בשוקפריז לשמירה על הטריות והעסיסיות שלהם לאורך זמן. כל הזמנת בשר שמתקבלת אצלנו מסופקת מיד ביום למחרת ובמקרים מסוימים גם באותו יום. שירות הלקוחות מתקשר לתאם אתכם שעת הגעה שמתאימה עבורכם לקבלת הזמנת הבשר עד הבית. כל מוצרי הבשר והעוף שלנו כשרים בהשגחת הרבנות חולון. כל המוצרים שלנו ברמת איכות גבוהה ובסטנדרטים מוקפדים וכך גם השירות שלנו. מזמינים בלי לקום מהספה מקבלים למחרת עד הבית ומתמכרים.

ישנם מספר יתרונות להזמנת בשר ישירות עד הבית:

  1. נוחות: ההזמנה והמשלוח חוסכים זמן ומאמץ. אין צורך להתקשר לחנות או לצאת מהבית כדי לרכוש את  הבשר, ואפשרות ההזמנה מספקת נוחות נוספת עבורך.
  2. בריאות: יש אפשרות לבחור באופציות בריאותיות יותר ולהימנע מהפרזה. בעת ההזמנה עד הבית, תוכל לבחור בכמויות מתאימות עבורך ולמנוע קניות אין סוף כפי שקורה בביקור בסופר למשל.
  3. מגוון: פעמים רבות, שירותי הזמנת בשר עד הבית מציעים מגוון רחב של בשר ומוצרים נוספים שאתה יכול לבחור מתוך תפריט מקוון. זה יכול לספק לך יותר אפשרויות הזמנה מאשר בחנויות מקומיות.
  4. השוואת מחירים: כאשר אתה עושה הזמנה מקוונת, יש לך את היכולת להשוות מחירים בקלות בין חנויות שונות ולמצוא דילים והטבות.
  5. אפשרות לפספס מבצעים: בהזמנת בשר בהומיט אונליין אנו מציעים שירותי הזמנה רצופה ומבצעים מיוחדים למנויים. זו עשויה להיות אפשרות משתלמת כאשר אתה מתכוון להזמין בשר באופן קבוע.
  6. שמירה על תזונה מדויקת: כאשר אתה מזמין עד הבית מראש ובכמויות מדויקות, יש לך הזדמנות לתכנן ולשלוט בתזונה שלך בצורה טובה יותר.
  7. אפשרות להזמין בכל עת: בהומיט תוכל להזמין בשר עד הבית בכל עת שבא לך, 24/7, מבלי להתקשר או לצאת מהבית.
  8. זה בחינם: הומיט מציעה שירותי משלוח בשר עד הבית בחינם, ללא מינימום הזמנה וללא עלות משלוח.
 
הזמנה של בשר עד הבית